Haemme osa-aikaista vienti- ja asiakaspalvelukoordinaattoria Turkuun

Olemme luoneet tulevaisuutta Kiillossa jo vuodesta 1919 lähtien. Panostamme päivittäin huomiseen kehittämällä toimintamme vastuullisuutta, kannustamalla innovointiin ja huolehtimalla työntekijöidemme hyvinvoinnista. Olemme sitoutuneita täyttämään Lupauksemme ympäristölle, motivoituneina aidosta mahdollisuudesta vaikuttaa sekä yksilöinä että yhdessä, luoden näin kestäviä menestystarinoita asiakkaillemme. Tervetuloa mukaan matkalle kohti määränpäätämme, vuotta 2080! 

Etsimme Turun tehtaallamme sijaitsevaan tilauskeskukseen

OSA-AIKAISTA VIENTI- JA ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORIA  

Päätehtäväsi on huolehtia omalta osaltasi siitä, että Kiillon lupaus erinomaisesta asiakaspalvelusta toteutuu. Tehtävässä käsittelet yritysasiakkaidemme tilauksia sekä muita niihin liittyviä toimeksiantoja. Työ sisältää puhelimessa ja sähköpostilla tapahtuvaa asiakaspalvelua, tilausten vastaanottamista ja tallentamista toiminnanohjausjärjestelmään. Työhön sisältyy myös vientikoordinaattorin tehtäviä, joihin kuuluu muun muassa yhteydenpito kuljetusliikkeisiin, konsernimme tytäryhtiöihin ja kansainvälisiin asiakkaisiin. Työ alkaa syyskuussa 2022/sopimuksen mukaan. Työ on osa-aikaista ja sopii hyvin opiskelijalle opiskelun ohessa tehtäväksi sekä tulevien kesien aikana kesätyöksi.  

Odotamme sinulta:

  • jonkin verran edenneitä opintoja soveltuvalta alalta tai aiempaa kokemusta kaupalliselta tai viennin alalta
  • kiinnostusta tilaus- ja toimitusprosessien hallintaan liittyviin tehtäviin
  • hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja
  • itsenäistä työskentelyotetta ja tarkkuutta niin kiireessä kuin myös rutiinien parissa
  • IT-taitoja, kokemus ERP-järjestelmistä katsotaan eduksi
  • suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista hallintaa
  • ruotsin kielen taito katsotaan eduksi

Kiillossa pääset työskentelemään ympäristössä, joka on kiehtova yhdistelmä kasvavaa kansainvälistä ja maanläheistä perheyritystä. Työntekijämme arvostavat pitkän tähtäimen toimintatapaamme, avointa ja läpinäkyvää yrityskulttuuria, kiiltolaista yhteishenkeä sekä monipuolisia mahdollisuuksia oppia uutta ja kasvaa yhdessä yrityksen kanssa. Me rohkaisemme työntekijöitämme tuomaan ideoitaan esille ja kehittymään omissa innovaatio- ja koulutusohjelmissamme. Olemme erityisen ylpeitä tunnustuksista, joita olemme saaneet panostuksistamme työhyvinvointiin: meidät on valittu kahdesti Suomen aktiivisimmaksi työpaikaksi. Olemme savuton työpaikka.    

Lisätietoa tehtävästä antaa logistiikkapäällikkö Jussi Valtonen, +358505923897, 25.8.2022 klo 14-16 ja 8.9. klo 14-16.

Odotamme hakemustasi 11.9.2022 mennessä täällä. Liitäthän mukaan myös CV:si ja vastaathan myös hakulomakkeen lopussa olevaan videokysymykseen.   

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Pyydämme hakijoita varaamaan 23.9.2022 mahdollista työhaastattelua varten. 

KiiltoClean Oy on osa Kiiltoa, joka on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys ja jonka visio on vuodessa 2080. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen. Kiilto toimii kymmenessä maassa ja työllistää yhteensä noin 1000 henkeä. Vuonna 2021 Kiillon liikevaihto oli noin 261 miljoonaa euroa. www.kiilto.fi